Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Magyarország a 44. helyen szerepel azon a listán, amely megmutatja, hogyan értékelik az egyes országokat az üzleti döntéshozók.
A Young & Rubicam (Y&R) által készített országmárka-kutatásban Németország végzett az élen, mögötte Kanada és az Egyesült Királyság végzett annak a több mint 16 ezer üzleti döntéshozó véleménye szerint. Magyarország a 60 országot felvonultató listán a 44. pozícióig jutott – írta a Kreatív.
A Y&R az értékelésnél számos szempontot figyelembe vett, közülük a legtöbbet az nyomta a latban, hogy mennyire erős az adott országban a vállalkozó szellem, milyen az életminőség, illetve mennyire tartják tiszteletben az állampolgárok jogait.
Néhány kategóriában Magyarország részeredményei jobbak, mint a végső helyezése: az innovációt, a vállalkozó szellemet és az életminőséget mutató rangsorban egyaránt 28. lett. Az országot jobban ismerő döntéshozók szerint még jobb a helyzet: a startup-nemzetek sorában a nyolcadikok, a legjobb befektetési célpontokéban pedig a 19-ek vagyunk.
A mostani vizsgálat eredményeit az Y&R szakértői összevetették egy két évvel ezelőtt készült kutatáséval, amely a magyarok saját magukról alkotott képét elemezte. Mint kiderült, Magyarország önképe általában véve hasonló más országokéhoz, az önbecsülést tekintve azonban jelentős a lemaradása – 30,2 százalékkal alacsonyabb értéket ért el.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.