Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Október elején teljesítette utolsó kereskedelmi járatát a Tupoljev Tu-154-es repülőgéptípus a fehérorosz Belavia légitársaságnál, ezzel megszűnt az utolsó európai Tu-154-es kereskedelmi üzem.
Az utolsó kereskedelmi járatot október 1-jén teljesítette a Tu-154M, a fehérorosz fővárosból Gomelbe repült - írta az airportal.hu. A gépeket itt is Boeing 737-esekre cserélték, mint sok más légitársaságnál.
A Belavia 24 darab Tu-154-est üzemeltetett, ezek közül jelenleg kettő kettő aktív, a többit vagy leselejtezték, vagy tárolják, vagy kiképzésre, kormánygépnek használják.
Az utolsó kereskedelmi járattal az utolsó európai útvonalon közlekedő Tu-154-es nagyjából egy évvel később távozott, mint azt a Belvaia eredetileg tervezte.
A Budapestre CRJ-200-asokkal közlekedő légitársaság mellett kereskedelmi forgalomban még két légicég használ Tu-154-eseket: a világ egyetlen egycsillagos légitársasága, az észak-koreai Air Koryo, valamint a jakutföldi székhellyel rendelkező orosz regionális Alrosa.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A támogatás összevonható az Otthon Start hitellel is.
„Bármit csinálhattok velem, de a kiba…ott tetkóimhoz ne merjetek nyúlni!” – szólt az orvosokhoz az élet határán lebegve a rock nagy túlélője.