Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Október elején teljesítette utolsó kereskedelmi járatát a Tupoljev Tu-154-es repülőgéptípus a fehérorosz Belavia légitársaságnál, ezzel megszűnt az utolsó európai Tu-154-es kereskedelmi üzem.
Az utolsó kereskedelmi járatot október 1-jén teljesítette a Tu-154M, a fehérorosz fővárosból Gomelbe repült - írta az airportal.hu. A gépeket itt is Boeing 737-esekre cserélték, mint sok más légitársaságnál.
A Belavia 24 darab Tu-154-est üzemeltetett, ezek közül jelenleg kettő kettő aktív, a többit vagy leselejtezték, vagy tárolják, vagy kiképzésre, kormánygépnek használják.
Az utolsó kereskedelmi járattal az utolsó európai útvonalon közlekedő Tu-154-es nagyjából egy évvel később távozott, mint azt a Belvaia eredetileg tervezte.
A Budapestre CRJ-200-asokkal közlekedő légitársaság mellett kereskedelmi forgalomban még két légicég használ Tu-154-eseket: a világ egyetlen egycsillagos légitársasága, az észak-koreai Air Koryo, valamint a jakutföldi székhellyel rendelkező orosz regionális Alrosa.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Öt évtizede Steven Spielberg A cápával megteremtette, két évre rá barátja, George Lucas a Csillagok háborújával megerősítette a nyári bombasiker intézményét. A vakáció idején korábban olyan filmeket mutattak be, amelyektől nem vártak kirobbanó eredményt.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.