Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A főpolgármester is kifakadt a felújítás előtt álló 3-as metró pótlását szolgáló buszbeszerzés nehezen követhető fordulatai miatt.
Tarlós István olykor megütközést keltő szavai ezúttal teljes harmóniában álltak a közérzülettel. A kormányközeli lobbisták ugyanis bohózattá silányították a „buszos ügyet”, amelynek megoldásával egy éve küszködik a főváros. A HVG friss számából megismerhetik az összességében 20-30 milliárd forint értékűre tehető üzletre pályázó kulcsszereplőket, a fordulatokban bővelkedő történetet. A legfontosabb állomásokkal, a legfontosabb döntésekkel. A legutóbbi csavar miatt mindenesetre erősen kétségessé vált, hogy tavaszra elkészüljenek a metrópótlásra szolgáló új buszok. De hol érvényesülnek majd a magyar buszipar fejlesztésének kormányzati elképzelései? A HVG cikkéből ez is kiderül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.