Mindent vivő szlogennel reklámozza a magyar almát az agrártárca

Az Aldi, az Auchan, a CBA, a Lidl, a Metro, a Spar és a Tesco is beszáll az FM magyar almát népszerűsítő kampányába. Tudta, hogy Magyarország a hatodik legnagyobb, 32 800 hektáros almaültetvénnyel rendelkezik az Európai Unióban?

  • MTI MTI
Mindent vivő szlogennel reklámozza a magyar almát az agrártárca

Elindult a magyar alma fogyasztását és vásárlását ösztönző promóciós kampány,

a Most harapjon rá!

- jelentette be Czerván György, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára csütörtökön.

Az országban 7500 termelő foglalkozik almatermesztéssel, Magyarország pedig a hatodik legnagyobb, 32 800 hektáros almaültetvénnyel rendelkezik az Európai Unióban.

A december 10-ig tartó kampányban hét kereskedelmi áruházlánc - Aldi, Auchan, CBA, Lidl, Metro, Spar, Tesco - fővárosi és vidéki üzleteiben ismerhetik, kóstolhatják és vásárolhatják meg a fogyasztók a kiváló minőségű magyar almákat.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.