Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Aldi, az Auchan, a CBA, a Lidl, a Metro, a Spar és a Tesco is beszáll az FM magyar almát népszerűsítő kampányába. Tudta, hogy Magyarország a hatodik legnagyobb, 32 800 hektáros almaültetvénnyel rendelkezik az Európai Unióban?
Elindult a magyar alma fogyasztását és vásárlását ösztönző promóciós kampány,
a Most harapjon rá!
- jelentette be Czerván György, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára csütörtökön.
Az országban 7500 termelő foglalkozik almatermesztéssel, Magyarország pedig a hatodik legnagyobb, 32 800 hektáros almaültetvénnyel rendelkezik az Európai Unióban.
A december 10-ig tartó kampányban hét kereskedelmi áruházlánc - Aldi, Auchan, CBA, Lidl, Metro, Spar, Tesco - fővárosi és vidéki üzleteiben ismerhetik, kóstolhatják és vásárolhatják meg a fogyasztók a kiváló minőségű magyar almákat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A halálok körülményeit még vizsgálják.
Akadnak olyan fideszesek is, akik szerint nem jók ezek a kezdeményezések.
Két fiatalt már letartóztattak.