Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Fű alatt váltotta be régi ígéretét az Auchan: november 10-én megnyitotta webshopját.
Szinte véletlenül bukkantunk rá a Facebookon az Auchan webáruházát promózó hirdetésére, aztán kiderült, hogy már november 10-én megnyitott a franci hiper online áruháza. "Fokozatosan bővítjük a webáruházat, ezért sem akartunk nagy hírverést az indulásnak" – mondta lapunknak Samu Zsófia, az Auchan kommunikációs vezetője.
A kicsiben indulásnak megfigyelők szerint az is lehetett az oka, hogy ne rohanják le a vásárlók a szervert, s ne bénítsák meg egyből a szolgáltatást. A házhoz szállítást egyelőre a budaörsi áruház vonzáskörzetében lehetséges megrendelni. A webáruházban egyelőre mintegy 14 ezer terméket – jellemzően napi fogyasztási cikkeket – lehet vásárolni, de Samu szerint folyamatosan bővítik a kínálatot.
A kiszállítás saját furgonparkjukkal végzik és – hasonlóan a Tescóhoz – az Auchan is kínál nem kötelezően átveendő helyettesítő terméket és hasonlóak a fizetési feltételek is – azaz csak kártyával, a készpénzt logikusan mellőzik ők is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.