Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A város járművenként ötezer eurót fizet.
Négy régi budapesti trolit vásárolt a BKV-től egy ukrán város, járművenként 5 ezer euróért.
A BKV a Facebook-oldalán közölte, hogy a Budapestre érkező új trolik miatt a flottából kivont Ikarus 280-as (GVM) típusú járművek egy része Ukrajnába kerül.
A budapesti társaság mintegy 30 régi trolit kínált eladásra, húsz európai közlekedési társaságot keresett meg, és az ukrán Bila Cerkva város vezetése jelezte, hogy több trolit venne. A használt Ikarusokkal rövidtávú flottamegújítási elképzeléseiket valósítanák meg.
Bila Cerkva egyelőre négy trolit vásárolt, de a tapasztalatoktól függően további járművekre is igényt tartanak. A város járművenként ötezer eurót fizet.
A szerződés aláírása után az első négy trolibuszt már elindították tréleren az ukrán városba.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Péntek reggel ismét interjúval indít Orbán Viktor, a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában.
A kérdés nem az, hogy Magyar Péter vagy Orbán Viktor, Tisza vagy Fidesz. A szó szerint életbe vágó kérdés az, feltartóztatható-e az utcai erőszak.
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.