Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A nagy budapesti járműfejlesztési beruházás a végéhez közeledik, de a következő ütemben jöhetnek az új trolibuszok és CAF-ok.
Végéhez közeledik az utóbbi idők egyik legnagyobb budapesti villamos- és trolibusz-járműfejlesztési beruházása, és a tervezett véghatáridő (2017. január 31.) tarthatónak tűnik, ekkor kezdik meg a Bartók Béla úti szakasz műszaki átadás-átvételét – írja a Világgazdaság.
Az első ütemben 47 villamost és 24 trolibuszt szerzett be a BKK, modernizálták a Száva és Hungária villamoskocsiszíneket, átépítettek 53 dél-budai peront, és 2017-ben befejeződik a budafoki villamoskocsiszín átépítése is.
Az uniós projekt támogatási szerződésének keretösszege 46,5 milliárd forint, ebből december közepéig 35,8 milliárdot fizettek ki, további 1,5 milliárd elszámolása folyamatban van.
A fejlesztés első ütemének lezárása után akkor folytatódhat a program, ha újabb forrásokhoz jut a BKK, ami olyan szerződéssel rendelkezik, mely alapján újabb villamosokat és trolikat vásárolhat, megrendelésükhöz pedig nem kelll új közbeszerzést lebonyolítani – vagyis ha van pénz, jöhetnek az új CAF-ok.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M1-es autópálya és Esztergom között tervezett M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.