Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Újabb gyorsvasúti szakaszt adtak át Kínában a héten, és ezzel együtt megkezdték egy újabb rész építését is.
Nagy sebességű vasúttal kötik össze a nagyobb kínai városok 80 százalékát 2020-ra, a hálózat hosszát 19 ezerről 30 ezer kilométerre növelik – jelentette be a kínai kormány.
A 13. ötéves tervben, vagyis 2016 és 2020 között 3500 milliárd jüant költenek vasútfejlesztésre - ígérte csütörtökön Jang Jü-tung közlekedési miniszterhelyettes.
Kínában működik a világ második leghosszabb, 121 ezer kilométeres vasúti hálózata, ezen belül a világ leghosszabb, 19 ezer kilométeres nagy sebességű vasúthálózata.
Kínában szerdán adták át Sanghaj és Kunming között a világ egyik leghosszabb, öt tartományon keresztülhaladó, 2252 kilométeres nagy sebességű vasútvonalát, amely 35-ről 10,5 órára rövidíti le a menetidőt Kína virágzó keleti partvidéke és az elmaradottabb délnyugati térség között, érintve számos jelentős turisztikai célpontot.
Ugyancsak szerdán máris megkezdték egy újabb szupervasút építését Kunming és a tőle délkeletre fekvő Nanning között.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.