Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az idén várhatóan 100 ezer új személygépjárművet helyeznek forgalomba, míg a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) célkitűzése, hogy ez a szám érje el az évi 120-130 ezret – mondta Erdélyi Péter, az MGE ügyvezető elnöke a köztévében.
Az egyesületnek nincsenek irreális elvárásai, ugyanis a 10 millió lakosú Belgiumban évente 600 ezer, a 8 milliós Ausztriában pedig évente több mint 300 ezer új autót helyeznek forgalomba – közölte az MGE vezetője.
Erdélyi Péter szerint a piacnak el kell jutnia arra a pontra, amikor az import az egész autóparkra fiatalító hatással van.
Arról is beszélt, hogy az Európai Unió átlagában 9,7 év a gépjárműpark életkora, Magyarországon ez most a 14 évhez közelít, ami azért probléma, mert a mintegy 3 millió személyautóból álló géppark kétharmada 11 évnél idősebb.
Egy egészséges, jó gazdasággal rendelkező, jó módú országban általában vagy nincs használtautó-import, vagy kevesebb mint a fele az újautó-értékesítésnek, Magyarország még nem tart itt, mert a használt autók importja jelentősen meghaladja az újat – tette hozzá az MGE ügyvezető elnöke.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.