Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A MÁV 1352 gépkocsit akar igénybe venni egy flottaüzemeltetőtől 8,9 milliárd forintért. A Magyar Idők szerint a vasúttársaság módosította az év elején meghirdetett járműbeszerzési tender borítékbontási időpontját, így a határidő február 10-e lett.
A MÁV-csoport január elején hirdetett tendert 1352 darab, és ezen felül lehívható 338 gépjármű tartós bérletére és flottaüzemeltetésre – idézte fel a Magyar Idők.
Az alapmennyiségben 129 személyautó, 278 kombi, illetve egyterű, 15 terepjáró, több mint száz két- és négykerék-hajtású mikrobusz, valamint platós és dobozos, kis és nagy méretű haszongépjárművek is benne vannak. A nyílt pályázaton a fenti járműpark ötéves rendelkezésre állását hirdették meg.
A lap szerint a vasúti pályák üzemeltetéséhez elengedhetetlen, hogy a munkaterület időjárási és útviszonyoktól függetlenül megközelíthető legyen közúti járművekkel is. A karbantartási, felújítási munkák, haváriaelhárítási feladatok elvégzése érdekében a munkavállalók kivonulása csak közúton történhet, hiszen ilyen esetekben a vasúti pályán való közlekedés nem biztosított.
A közbeszerzés teljes összege csaknem nettó 8,9 milliárd forint, amely a HÉV beolvadására tekintettel még változhat – tették hozzá.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.