Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Két és félszer több lakás épült 2016-ban, mint egy évvel előtte.
Tavaly 9994 új lakás épült, 31 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A kiadott lakásépítési engedélyek és az új lakások építésére vonatkozó egyszerű bejelentések együttes száma 31 559 volt, ami több mint két és félszerese a 2015-ösnek – jelentette pénteken a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
Tavaly az újonnan épített lakások száma valamennyi településtípusban nőtt az egy évvel korábbihoz képest. Az átlagosnál nagyobb mértékű, 49 százalékos volt az emelkedés a megyei jogú városokban és 44 százalékos Budapesten.
A kiadott új építési engedélyek alapján 87 százalékkal több, összesen 12 206 lakóépület építését tervezik, a nem lakóépületekre kiadott 6632 építési engedélyek száma 43 százalékkal emelkedett.
A kiadott lakásépítési engedélyek és bejelentések száma együtt 31 559 volt, ami több mint két és félszerese, ezen belül Budapesten közel háromszorosa az előző évinek.
A természetes személyek által épített lakások aránya 59-ről 49 százalékra esett, a vállalkozások által építetteké 39-ről 50 százalékra emelkedett.
A KSH szerint az új lakóépületek között 60-ról 51 százalékra csökkent a családi házban épült lakások aránya, míg a többszintes, többlakásos épületekben használatba vetteké 33-ról 42 százalékra nőtt.
A használatba vett lakások átlagos alapterülete 7 négyzetméterrel, 94 négyzetméterre csökkent 2015-höz képest.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.