Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Újra forgalomba áll a kedden egy visszajelzési hiba miatt a forgalomból kivont felújított Metrovagonmas-szerelvény a 3-as metróvonalon - közölte a BKV.
A járművön az orosz gyártó mérnökei elvégezték a szükséges átvizsgálást és javítások, így a szerelvény szerda délután fél ötkor ismét forgalomba áll.
Kedden a szerelvényt azért kellett kivonni a forgalomból, mert az ajtók nyitottsági állapotát visszajelző műszer bizonytalan jelzést adott. Az eredeti tervek szerint a szerelvény már szerda reggeltől közlekedett volna.
Korábban megírtuk, hogy a hétfőn forgalomba állt új metrónak több problémája is volt az ajtók záródásával, emiatt végül ki is kellett vonni a forgalomból.
Gondok lehettek viszont a szellőztetőrendszerrel is, és ezeknek bizony a teszt közben mindnek ki kellett derülniük.
Forrásaink szerint azonban a BKV a kisebb ellenállás felé haladva választhatta azt, hogy szemet hunynak az apró hibák felett, és így is forgalomba küldik az első vonatot, különben a városvezetést haragították volna magukra.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.