szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Állítólag azért vetette le a Fidesz a médiavállalatokat célzó reklámadó már benyújtott tervezetét a napirendről, mert hirtelen rájött, hogy a javaslatot meg kell vizsgálni, megfelel-e az Európai Bizottság állásfoglalásának. Kósa Lajos szerint csökkentik az adókulcsot.

Jövőre nem 9 százalék lesz a reklámadó - közölte Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője kedden.

A politikus elmondta, azért kérték a parlamentet, hogy vegyék le a napirendről a már benyújtott törvényjavaslatot, mert a Fidesz szerint még dolgozni kell az előterjesztésen, meg kell vizsgálni, valóban megfelel-e az Európai Bizottság állásfoglalásának.

Ha április 26-ig újra a Ház elé kerül az indítvány, akkor azt június közepéig elfogadhatják, de az biztos, hogy még ebben a ciklusban rendezik a kérdést - közölte.

Arra a kérdésre azonban már most nemmel válaszolt a frakcióvezető, hogy 2018-ban 9 százalék lesz-e az adó mértéke.

"Szeretnénk a reklámadót csökkenteni" - mondta Kósa Lajos.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!