Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bár első hangzásra kissé furcsának tűnik, de ez lehetséges. Igaz, van egy határ. Az uniós és az azzal összhangban elfogadott magyar szabályozás pontosan meghatározza, hogy mikor lehet egy terméket cukormentesnek nevezni.
A vonatkozó szabály így szól:
Az állítás, amely szerint az élelmiszer cukormentes, valamint a fogyasztó számára vélhetően ugyanezzel a jelentéssel bíró bármely állítás csak akkor alkalmazható,
ha a termék cukortartalma nem haladja meg a 0,5 g/100 g, illetve a 0,5 g/100 ml határértéket.
A témát egyébként a napi.hu vetette fel egy fogyasztó észrevétele alapján, aki azt a logikus kérdést fogalmazta meg, hogy egy terméket (jelen esetben egy üdítőitalt) miért neveznek cukormentesnek, ha van benne cukor.
Ha kíváncsi arra, hogy a magyarországon forgalmazott üdítőkben mennyi cukor van, a mindenar.hu listáján megtalálja.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.