Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A reklámadóhoz hasonlóan a turizmusfejlesztési hozzájárulásból sem származna vaskos bevétel 2018-ban, a munkaerőhiánytól is sújtott cégek azonban megéreznék.
1150 költségvetési módosító javaslat érkezett a 2018-as büdzséhez, ebből ötöt engedett át szerdai ülésén a költségvetési bizottság. Ezek egyike, egy bizottsági módosító javaslat arról szól, hogy
2018. januártól bevezetik a turizmusfejlesztési hozzájárulást,
és 11,4 milliárd forint bevételt várnak tőle. Az adó alapja ugyanaz lenne, mint az áfáé, a mértéke pedig 4 százalékos. A Napi.hu szerint a kormány visszarettent a szektorban elrendelt gáláns áfacsökkentés (idén 18, jövőre 5 százalékra) következményeitől, ezért kompenzál az új sarccal.
A szerdán elfogadott javaslatok között akad egy másik figyelemreméltó is: a reklámadóból remélt bevétel tervezett szintjét 16,9 milliárdról 14 milliárdra csökkentették. A kormány 9 százalékos adót javasolt, ehelyett a parlament végül 7,5 százalékot fogadott el, emiatt a csökkentett összeg. A bevételből a felsőoktatást támogatná.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.