Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A szakmai szervezetnek megvan a véleménye az utóbbi idők politikai hirdetéseiről, de a Soros arcképével dolgozó kampány az első, amelynek ügyében tucatnyi panasz érkezett hozzájuk. Íme az álláspontjuk.
A Magyar Reklámszövetség állásfoglalása szerint a „Soros György-kampány” általános és alapvető társadalmi normákat sért, továbbá társadalmi célú hirdetésként való közzététele megtévesztő – közölte a szervezet szerdán több állampolgári panaszra, köztük Juhász Péter Együtt-elnök beadványára reagálva.
A július 4-én és 5-én beérkező etikai panaszok szerint a kormányzati propagandakampány antiszemita, erkölcstelen, diszkriminatív és gyűlöletkeltő. A Reklámszövetség Magyarország legnagyobb tagságával rendelkező kommunikációs szakmai szervezeteként kötelességének tartja, hogy kiálljon a reklámszakma hírnevéért, és felszólaljon az olyan reklámok és kampányok ellen, amelyek megingatják a reklámtevékenységbe vetett közbizalmat, sérthetik a társadalomban általánosan elfogadott erkölcsi-etikai normákat, valamint a közízlést – írták a Facebookon.
A reklámokra vonatkozó alapelvek a politikai hirdetésekre is vonatkoznak, és az utóbbi időben egyre több olyan politikai reklám futott minden platformon (utcán, tévében, rádióban, interneten), amely nem felel meg ezeknek, ám a Soros arcképével dolgozó az első ezek közül, amelynek az ügyében megkereséseket kaptak – olvasható a közleményben.
A Reklámszövetség hangsúlyozta:
ha már a vállalatok hasonlóan megtévesztő, erkölcsi-etikai normákat áthágó hirdetésit komoly szankciókkal sújtják az illetékes hatóságok, a politikai pártok is tartózkodjanak az alapvető társadalmi normákat sértő kampányoktól.
A "Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén!" szlogenű reklámkampánya a Reklámszövetség szerint
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.
Karácsony Gergely tekintélyt szerzett, Magyar Péternek sikerült elkerülnie a fideszes kelepcét – csak egyetlen vesztese van a szombati napnak.