Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Horrorfilm még nem termelt annyi pénzt bemutatója hétvégéjén Észak-Amerikában, mint az Az.
A filmre 117,2 millió dollár értékben váltottak jegyet az észak-amerikai mozilátogatók - adta hírül a Variety.com.
A film minden korábbi várakozást felülmúlva 2017 harmadik legnagyobb bemutató-hétvégi bevételét hozta, ugyanannyit, mint a Pókember: Hazatérés. Csupán a Szépség és a Szörnyeteg és a Galaxis őrzői 2. nyitott jobban idén az észak-amerikai mozikban.
A szakemberek szerint az eredmény azért is figyelemre méltó, mert a hét végén az Irma hurrikán Florida és Georgia államok egy jelentős részét veszélyezteti, és az ottani nézők elmaradása mintegy öt százalékkal csökkenti a bevételt.
A film a nemzetközi piacokon is jól nyitott, 46 országban 62 millió dollár bevételt hozott.
A moziról itt írtunk.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.