Sorra jelennek meg új elektromos teherautók a piacon

Senki nem akar késlekedni, ha versenyben akar maradni.

  • hvg.hu hvg.hu
Sorra jelennek meg új elektromos teherautók a piacon

Egymás után jelennek meg új elektromos teherautók a piacon és mutatnak be elektromos kamionokat, amelyek az áruszállítást biztosíthatják a jövőben - írja a portfolio.hu. A gazdasági lap szerint a vezető gyártók igyekezete nem véletlen: a Deutsche Post példája jól mutatja, hogy bárkiből lehet komoly konkurencia és nem szabad késlekedniük, ha versenyben akarnak maradni.

A német Daimler bejelentette, hogy a United Parcel Service (UPS) lesz az első kereskedelmi vásárlója elektromos teherautójuknak, amelyet leánycégük, a Mitsubishi Fuso gyárt. Az eCanter gyártása idén januárban kezdődött meg Portugáliában és Japánban. - írja a portfolio.

Augusztusban a Ford és a Deutsche Post DHL mutatta be első közös gyártású elektromos kishaszon-gépjárművét, a StreetScooter Work XL-t. A tisztán elektromos meghajtású járműből a tervek szerint idén 150 darab készülhet, míg 2018 végig összesen 2 500 darabot gyárthatnak a StreetScooter Aachenben működő üzemében.

Érkezik a Tesla "bestiája" is: Elon Musk Twitteren jelentette be, hogy a szeptember 28-ára tervezett bemutató helyett október 26-án ismerheti meg a nagyközönség vállalata elektromos kamionját, amelyet nemes egyszerűséggel csak bestiának nevezett - írja a portfolio.hu.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.