Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az ország második legnagyobb hirdetője lett a Miniszterelnökség.
Közép- és Kelet-Európa egyetlen olyan országa vagyunk, ahol a legnagyobb reklámköltők top 10-es listájára felkerült az állam is – írta meg a Kreatív. Nem is akárhogy szórják a pénzt: 2017-ben a Telekom mögött a második legtöbb pénzt költő hirdető a Miniszterelnökség.
A Kantar Média nemrég kiadott adatai is megerősítik ezt: január és június között az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra. Az összeg fele mindössze tíz médiumnál landolt, amelyek közül kilenc a kormányhoz közeli tulajdonosi körnél van.
Az adatokból az is kiderül: a magyar reklámtorta 17 százaléka a nyomtatott sajtóé, ez a régióhoz képest még mindig soknak számít. Az online súlya nagyot nőtt, már 37 százalékos. A hirdetők a költségvetésük egyre nagyobb részét, már több mint a felét a nemzetközi hálózatoknál költik el, elsősorban a Facebooknál és a Google-nél.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.