Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Öt-tíz százalékos bevételnövekedést várnak az áruházláncok az év végi vásárlási láztól, a szárnyasok és az édesvízi halak kereslete 15, illetve 20 százalékkal is megélénkülhet.
Bár tavaly decemberben meghaladta az ezermilliárd forintot a kiskereskedelmi forgalom, a magas bázishoz képest is 3-4 százalékos bővülést hozhat az év végi költekezés, több mint 200 milliárd forintot önmagában lefedhet az élelmiszer-vásárlás és az ajándékozás az Országos Kereskedelmi Szövetség becslése alapján – írja a Világgazdaság.
A Spar 5-10 százalékos bevételnövekedésre számít, a CBA az elmúlt évi 5 százalékos bővülés megismétlődését várja, kiemelve, hogy az ünnepek közeledtével emelkedik a vásárlói kosárérték, mert a többség ebben az időszakban a jó minőségű termékeket részesíti előnyben. A Tesco szerint különösen a karácsony előtti másfél hétben ugrik meg az áruházi vásárlások száma, az Aldi pedig úgy látja, a növekedés nagymértékben a saját márkás termékek népszerűségének tudható be.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.