EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Új stratégiával próbálkozik a Coca-Cola, a következő 7-12 évre jókora változásokat ígér a cég.
Új globális hulladékkezelési stratégiát hirdetett a Coca-Cola, a világ legnagyobb üdítőital-gyártója. A cég teljesen átalakítani tervezi a csomagolási gyakorlatát – a cél az, hogy 2025-ig a csomagolóanyagai 100 százalékban újrahasznosíthatók legyenek, 2030-ig pedig 100 százalékra növelje palackjai visszagyűjtési és újrahasznosítási arányát.
A vállalat 2015-ben, a tervezettnél öt évvel korábban elérte és túl is szárnyalta azt a célkitűzését, hogy az üdítőitalaiban felhasznált vizet 100 százalékban visszapótolja a víznyerő helyeken.
A Coca-Cola Magyarországon forgalmazott PET-palackjai már most is 100 százalékban újrahasznosíthatóak, a magyar gyártás során felhasznált műanyag mennyisége pedig 15 százalékkal csökkent az utóbbi pár évben. Az újrahasznosított műanyag aránya jelenleg átlagosan 20 százalék, ezt 2030-ig 50 százalékra növelnék.
A cég korábban próbálkozott már azzal is, hogy az egészségtudatos fogyasztókat célozza meg, de a zöld címkés Coca-Cola nagy bukás lett.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Egy magánszemély tett feljelentést a rendőrségen.