Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Brexit után jól jönne a gördülékeny közlekedés a brit szigetek és a kontinens között.
A brit külügyminiszter már elő is vezette a terveit a 35,5 kilométeres hídról Emmanuel Macron francia államfőnek. Boris Johnson szerint ugyanis nevetséges, hogy a világ két ekkora gazdaságát egyetlen vasútpálya köti össze.
A Guardian szerint Macron pozitívan állt hozzá a felvetéshez, Johnson pedig a Twitteren adott hangot a lelkesedésének.
En marche ! Great meetings with French counterparts today pic.twitter.com/D73B1rSkd3
— Boris Johnson (@BorisJohnson) 2018. január 18.
A brit külügyminiszter korábban még egy második alagútban gondolkodott, de most már a hidat sem tartja lehetetlennek, hiszen hasonló mérnöki bravúrokra van példa Japánban. A Brexit pedig minden jel szerint hasonló szakmai teljesítményekre ösztönözheti a brit mérnököket.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.