Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
60 százalékkal kevesebb vendég kereste fel emiatt a budapesti fürdőket.
Megsínylették a júniusi hideget a budapesti strandok, amelyeket a tavalyinál 60 százalékkal kevesebb vendég keresett fel – írja a keddi Világgazdaság.
Czinege Szilvia, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei (BGYH) Zrt. értékesítési és marketingigazgatója úgy látja, hogy a fedett rész nélkül üzemelő budapesti strandok brutális júniusi lejtmenete kizárólag a kedvezőtlen időjárásnak tudható be, hiszen az első öt hónapban 9-21 százalék közötti forgalomnövekedést jeleztek a fürdők.
Júniusban a forgalom visszaesése ellenére az összbevétel nem csökkent, írja a lap, ami a cikk szerint a fürdőfejlesztéseket igazolja. Az esős, hideg júniust a beltéri részekkel bővült, négy évszakos üzeművé tett Palatinus és a Paskál megúszta a tavalyinál 17-18 százalékkal kevesebb vendéggel, míg a római-parti strandra és Pünkösdfürdőre 58-62 százalékkal kevesebben váltottak jegyet az elmúlt hónapban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.