Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Forbes idén is elkészítette listáját.
Amerika leggazdagabb női vállalkozóit rangsorolta idén is a Forbes. A cikkből kiderül, hogy a genetikai tesztektől az űrkutatásig a nők számos területen értek el sikereket. Közös bennük, hogy előszeretettel használják a közösségi médiát vállalkozásuk építésére, márkájuk megerősítésére. Ennek is köszönhető, hogy az Egyesült Államok legsikeresebb női vállalkozói ma gazdagabbak, mint valaha – írja a lap.
A top 60-ból 24-en milliárdosok. A cikk arra hívja fel a figyelmet, hogy tavaly még csak 18-an voltak. Heten most szerepelnek először a listán. Közülük az egyik leggazdagabb milliárdos Anastasia Soare, akinek kozmetikai cége van, és több mint 17 millió követője az Instagramon. Szintén először került a Forbes listájára Kim Kardashian, aki 2007-ben azzal szerzett ismertséget magának, hogy nyilvánosságra került szexvideója miatt a bíróság 5 millió dollár kártérítést ítélt meg neki. Még abban az évben valóságshow indult az ő és a családja életéről. 2010-ben már Kim volt a legjobban kereső valóságshow-sztár, mintegy 6 millió dolláros bevétellel. Testvéreivel, Kourtney-vel és Chloéval butikláncot is alapítottak, ahol ruházati cikkek mellett parfümöket is árulnak.
Az idei lista első helyére Diane Hendricks, a wisconsini milliárdos és filmgyártó került, vagyonát több mint 4 milliárd dollárra becsülik.
A Forbes kiemeli, a nők közül 17-en a divatszakmában dolgoznak, de ott van a legsikeresebbek között a médiából ismert Oprah Winfrey, illetve a tízszeres Grammy-díjas amerikai country-pop énekesnő, dalszerző és színész, Taylor Swift is.
Érdekesség még, hogy a top 60 női vállalkozó közül 14 nem az Egyesült Államokban született. Köztük az az Eren Ozmen, aki a húszas éveiben érkezett Törökországból az Egyesült Államokba, több részmunkaidős állása is volt, miközben egy üzleti iskolában tanult: házi készítésű baklavát árult egy pékségben, és volt éjszakai takarító is annál a vállalatnál, amelyet később a férjével megvett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ipar- és munkahelyvédelmi akciótervet hirdetett a miniszterelnök.
Mit rontott el a Novo Nordisk, amely a fogyasztószereivel valósággal letarolta a nyugati világot?