Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A kereskedelmi háború betett sokak kedvencének.
Még idén drágább lesz a Coca Cola – árulta el az amerikai CNBC tévécsatornának adott interjújában a vállalat vezérigazgatója. James Quincey a növekvő költségekkel indokolta az árváltozást.
A költségek pedig azután ugrottak meg, hogy Donald Trump, amerikai elnök kereskedelmi háborút hirdetett, új védővámokkal ment neki a kínai importnak, így például kitiltotta az olcsó acélt és alumíniumot. A vezérigazgató ezen kívül arra is panaszkodott, hogy drágább lett a fuvarozás és a munkaerő – ezek miatt is emelni kell az árakat.
A Wall Street Journal korábbi beszámolója szerint a két legnépszerűbb termék, a sima és a diétás kóla is többe kerül majd.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.