Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
2017-re ígérték, nem tudni, mikor lesz Budapesten elektronikus jegyrendszer.
Most már céldátuma sincs a budapesti elektronikus jegyrendszer, a RIGO bevezetésének – derül ki a BKK válaszából, amelyet a napi.hu-nak küldött.
A közlekedési szervezet tájékoztatása szerint a projektet újra kellett tervezni, mert az eredeti szerződések megkötése után a beruházás lényeges elemeit érintő jogszabályok is megváltoztak.
Jelenleg a rendszer működtetéséhez szükséges infrastruktúrát telepítik, szoftvert fejlesztenek, oktatnak, tesztelnek – közölték.
A tervezett 11 ezer jegyautomatából csak néhányat szereltek fel 29 buszra és trolibuszra, valamint a Deák téri és közvágóhídi állomáson lehet már találkozni beléptetőkapukkal.
Tarlós István 2014-ben azt ígérte, hogy a főváros másfél millió, névre szóló chipkártyát bocsát ki és mintegy kilencmillió, név nélküli, rövid lejáratút. Ráadásul az első chipkártyát minden budapestinek ingyenesen adták volna. Ilyet máig senki sem kapott.
A főpolgármester 2017-re ígérte a projekt befejezését, és a papíralapú jegyrendszer felszámolását, mert az szerinte már "Európa szégyene" kezdett lenni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.