Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A Wizzair szerint jogszerűen kérnek pénzt a fedélzeti poggyászokért, de az olasz hatóság szerint minden utasnak joga van hozzá, hogy egy normál méretű kézipoggyászt magával vigyen a gépre.
Megtámadja a bíróságon a Wizz Air az olasz Antitrustitalia versenyjogi hatóság határozatát, amelyben egymillió euróra bírságolta a légitársaságot.
A bírságot azért szabták ki a cégre, mert tavaly ősztől csak extra díj fizetése fejében engedi, hogy az utasok a normál méretű kézipoggyászukat magukkal vigyék a repülőgép fedélzetére, ingyenesen csak a kisméretű kézipoggyász felvitelére van lehetőség.
Márpedig az olasz hatóságok szerint a normál kézipoggyász az utazás alapvető kelléke, minden utasnak joga, hogy ilyet az utaskabinban elhelyezhessen, és ha ennek az ára nincs beépítve az alapjegyárba, akkor azzal megtévesztik az utasokat.
Mint írták, a diszkont légitársaság nem ért egyet a döntéssel és bírósági felülvizsgálatot kér. Megjegyezték, korábban hasonló eljárásban az olasz bíróság felfüggesztette a hatóság ideiglenes intézkedését, amely megtiltotta a poggyászszabályzat alkalmazását.
A Wizz Air álláspontja szerint a 2018 októberében bevezetett poggyászszabályzata átlátható és a jogszabályoknak teljes mértékben megfelel és garantálja, hogy minden utas felvihessen egy kézipoggyászt a fedélzetre. Itt arra gondolnak, hogy egy 40x30x20 centiméteres, kisméretű poggyász vihető fel. De tavaly októberig a normál méretű fedélzeti poggyászt, vagyis az 55x40x23 centis méretűt is felvihette magával mindenki, azóta viszont csak azok vihetik fel magukkal, akik a légitársaság Priority szolgáltatását megvásárolják.
A társaság jelezte, hogy mivel folyamatban lévő ügyről van szó, a továbbiakban nem kommentálják a versenyhatóság döntését.
Az ANSA olasz hírügynökség csütörtökön közölte, hogy az Antitrustitalia a Ryanair-t 3 millió, a Wizz Air-t 1 millió euró bírsággal sújtotta átláthatatlannak ítélt poggyászszabályzata miatt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.