Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Az olaszok szerint megtévesztő, hogy a nagy kézipoggyászért külön fizetni kell már a Wizz Airnél és a Ryanairnél.
A csomagszabályzat átláthatatlansága miatt 3 millió euróra bírságolta a Ryanairt és egymillió euróra a Wizz Airt az olasz Antitrustitalia versenyjogi hatóság.
Az indokolásban a hatóság azt írta, hogy a nagy kézipoggyászra vonatkozó új szabályok tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot tartalmaznak, mivel megtévesztik az utast, mert ennek ára már nincs beépítve az alapjegyárba. A hatóság szerint ugyanakkor ez a szerződés egyik alapját kellene, hogy jelentse.
Az Antitrustitalia azt írta: a gurulós kézipoggyász utaskabinban való elhelyezése minden utas alapvető joga és az utazás egyik alapvető kelléke, így pluszköltségek nélkül biztosítani kell annak elhelyezését a kabinban. A szervezet sérelmezte, hogy a légitársaságok a kisméretű kézipoggyászokat engedik fel díjmentesen a fedélzetre, és azokat nem a lábtérben, hanem a nagy poggyászoknak kialakított fej feletti tárolókban helyezhetik el az utasok. A nagy méretű kézipoggyászért pedig – amely korábban díjtalan volt – pénzt kérnek.
Azzal, hogy a légitársaságok 5 és 25 euró közötti árat kérnek a nagy kézipoggyász felviteléért a hatóság szerint nem átlátható módon emelték meg a jegyek árát. Az MTI megkereste az érintett légitársaságokat, reagálás egyelőre nem érkezett.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.