Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Jóval többet vásároltak Magyarországon 2019-ben, mint egy évvel korábban.
17 ezer üzletben közel 2500 milliárd forintot költöttek a magyarok 2019-ben, ami 7 százalékkal haladja meg a 2018-as összesített éves forgalom mértékét – számolt a Nielsen.
Az eladások értékében változatlan a top kategóriák sorrendje: vezet a feldolgozott hús, a sör és a sajt. Az értékesített élelmiszerek 70 százaléka gyártói márkás.
A háztartási vegyi áruk és testápolási termékek növekedési üteme elmarad az élelmiszerekétől, hatszázalékos. Ez 470 milliárd forint fölötti forgalmat jelent. A lista élén továbbra is a mosószer áll, közvetlenül mögötte következik a vécépapír és az öblítő.
Minden öt forintból négyet gyártói márkára költenek a magyarok; a saját márkás termékek, hasonlóan a 2018-as adatokhoz, az értékbeli forgalom 18 százalékát teszik ki.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Az amerikai elnök szerint ez „Washington felszabadításának napja”.