EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Kilométerenként 600 millió forintból olyan út készült, amelyet tíz hónappal az átadása után kellett először javítani.
Több helyen már most felbontották a nagylaki elkerülő utat – írta az Átlátszó. Az M43-as autópálya elkerülő útját 2019 májusában avatta fel Lázár János, valamint Varga Antal, a Duna Aszfalt ügyvezetője, Nagy Róbert, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgatója és Locskai Zoltán nagylaki polgármester. Az út kilométerenként 600 millió forintért készült el.
Az Átlátszó azt írta: Nagylak és az autópálya között több helyen nagy felületen felmarták az aszfaltot, olyan a látvány, mintha több évtizedes kátyúk nyomait kellene eltüntetni.
A Magyar Közút jelezte, hogy az út „egy szakaszán a kivitelező saját költségén, garanciális javítási munkák keretében összesen nagyjából 120 m2-es felületen a kopóréteg korrekcióját végezte el melegaszfaltos technológiával”.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.