szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A belföldi turizmus népszerűsítésére indítják a kampányt plakátokon és a sajtóban. Az Origón már meg is jelent.

Citylight- és óriásplakátok jelennek meg országszerte összesen 800 helyszínen azzal az üzenettel, hogy Magyarország Újraindult! – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). Emellett országos napi-, heti- és havilapokban, print és online felületeken is lehet majd ezzel találkozni szlogennel.

Az Origón például már fent is van:

©

Az MTÜ szerint a kampányt a belföldi turizmus népszerűsítésére indítják, és az az üzenete, hogy a szabályok betartásával és egymásra figyelve ismét útnak indulhatunk.

A május végéig tartó kampány országszerte arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes utazni és újra felfedezni a kulturális, természeti, gasztronómiai és aktív turisztikai lehetőségeket – írja az MTÜ a közleményében.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!