Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A belföldi turizmus népszerűsítésére indítják a kampányt plakátokon és a sajtóban. Az Origón már meg is jelent.
Citylight- és óriásplakátok jelennek meg országszerte összesen 800 helyszínen azzal az üzenettel, hogy Magyarország Újraindult! – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). Emellett országos napi-, heti- és havilapokban, print és online felületeken is lehet majd ezzel találkozni szlogennel.
Az Origón például már fent is van:
Az MTÜ szerint a kampányt a belföldi turizmus népszerűsítésére indítják, és az az üzenete, hogy a szabályok betartásával és egymásra figyelve ismét útnak indulhatunk.
A május végéig tartó kampány országszerte arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes utazni és újra felfedezni a kulturális, természeti, gasztronómiai és aktív turisztikai lehetőségeket – írja az MTÜ a közleményében.
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Ha kétségei merülnének fel, akkor nézze meg a 2025-ös év első negyedéves számait.
Kijev rákényszerülhet arra, hogy igazságtalan tűzszünetet kössön.
A Bayern München támadója a csontját törte, és még a szalagjai is megsérültek.