Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A belföldi turizmus népszerűsítésére indítják a kampányt plakátokon és a sajtóban. Az Origón már meg is jelent.
Citylight- és óriásplakátok jelennek meg országszerte összesen 800 helyszínen azzal az üzenettel, hogy Magyarország Újraindult! – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). Emellett országos napi-, heti- és havilapokban, print és online felületeken is lehet majd ezzel találkozni szlogennel.
Az Origón például már fent is van:
Az MTÜ szerint a kampányt a belföldi turizmus népszerűsítésére indítják, és az az üzenete, hogy a szabályok betartásával és egymásra figyelve ismét útnak indulhatunk.
A május végéig tartó kampány országszerte arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes utazni és újra felfedezni a kulturális, természeti, gasztronómiai és aktív turisztikai lehetőségeket – írja az MTÜ a közleményében.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.