szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A belföldi turizmus népszerűsítésére indítják a kampányt plakátokon és a sajtóban. Az Origón már meg is jelent.

Citylight- és óriásplakátok jelennek meg országszerte összesen 800 helyszínen azzal az üzenettel, hogy Magyarország Újraindult! – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). Emellett országos napi-, heti- és havilapokban, print és online felületeken is lehet majd ezzel találkozni szlogennel.

Az Origón például már fent is van:

MTÜ

Az MTÜ szerint a kampányt a belföldi turizmus népszerűsítésére indítják, és az az üzenete, hogy a szabályok betartásával és egymásra figyelve ismét útnak indulhatunk.

A május végéig tartó kampány országszerte arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes utazni és újra felfedezni a kulturális, természeti, gasztronómiai és aktív turisztikai lehetőségeket – írja az MTÜ a közleményében.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!