szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az esélyegyenlőségi miniszter is megszólalt, a cég visszakozott és elnézést kért.

Spanyolországban került bajba egy erősen vitatható reklámja miatt a Snickers - írja a CNN. Az édességgyártó ismert termékét egy spanyol influenszerrel, Aless Gibajával reklámozta, aki a videószpotban különféle bárokban rendel "szexi narancslevet", A, B, C vitaminokkal, mint "az ölelések, csókok és törődés (szimbólumai - a szerk.) szerte a világon.

A rendelés közben a főszereplő barátai és a pultosok is furán néznek rá, de miután a narancslé helyett mindannyian Snicker-szeleteket kapnak, "már mindjárt jobb" lesz nekik, főleg a főhősnek, aki szakállt növeszt és még a hangja is mélyebb lesz.

A reklám "slusszpoénja":

Éhesen nem vagy önmagad.

A reklám nagy port kavart Spanyolországban, az esélyegyenlőségi miniszter is megszólalt: "azt kérdem magamtól, vajon ki tarthatta jó ötletnek a homofóbiát, mint üzletstratégiát?" Majd megüzente, ez egy sokszínű és toleráns társadalom, "remélhetően azok is azzá válnak, akik eldöntik, mi jelenhet meg a TV-reklámokban és műsorokban."

A Snickers visszakozott, törölte a reklámkampányt és elnézést kért a "félreértésekért", szabadkozva, hogy ők a világért sem akartak senkit stigmatizálni, pláne megsérteni.

A reklám főszereplője is meaculpázott az Instagramon: "milliószor is bocsánatot kérek, ha valakit megsértettem".

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!