Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A magyar klubok nagyon el vannak maradva a környező országok játékoseladási adataihoz képest.
A magyar labdarúgóklubok mérlege pozitív 2011 és 2020 között, de játékoseladási szempontból jókora a lemaradás a régió más országaihoz képest – írja az mfor.hu a Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) szeptember elején publikált tízéves áttekintő jelentésére hivatkozva.
A cikk szerint az elmúlt tíz évben a magyar klubok 44,9 millió amerikai dollárt költöttek el transzferekre, és 62,8 millió dollárt kasszíroztak azokból. Évekre ugyan nem bontotta le a FIFA az adatokat, de az mfor.hu szerint a periódus végén köthettek a csapatok komolyabb transzfereket, jellemzően azután, hogy a Fehérvár és a Ferencváros főtáblára került egy európai kupasorozatban.
A Transfermarkt becslése szerint a tizenöt legdrágább NB I.-es transzferből 9 esetben a Ferencváros volt a vevő a 2019-2021 időszakban.
Az mfor összehasonlította a környező országok statisztikáit a magyar adatokkal. Ebből kiderült, hogy a régió országainak a klubjai jellemzően játékoseladásra dolgoznak és Szlovénia, Szlovákia, Csehország, Románia, Lengyelország, Szerbia, Ausztria, Ukrajna és Horvátország is pozitív mérleggel rendelkezik, azonban sokkal többet keresnek ezen. Míg Magyarország a sor végén van a 17,9 millió dolláros átigazolási mérlegével, addig az utánunk következő Szlovéniánál ez az érték már 84,3 millió dollár, az élen álló horvátoknál pedig 442 millió dollár.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.