Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A BP közölte: benzinkútjai egyharmadánál kifogyott a benzin és a dízel. A többi kútnál pánikfelvásárlás zajlik, olykor ökölpárbaj kíséretében.
Katonák szállíthatják az üzemanyagot a benzinkutakhoz Nagy-Britanniában, miután a töltőállomások 50-90 százaléka kifogyott a benzinből és a gázolajból, és másoknál is fennáll ez a veszély – írja a Guardian, amely arról tudósít, hogy Boris Johnson miniszterelnök hamarosan megkezdheti az Escalin hadműveletet.
E szerint 38 üzemanyag-kamionnal katonák végeznék a szállítást a benzinkutakhoz. Kwasi Karteng ipari miniszter elmondta, hogy bőven van üzemanyag az olajfinomítókban, csak épp nem tudják onnan kiszállítani a benzinkutakhoz. Az ok: a sofőrhiány.
A miniszterek szerint a felvásárlási láz okozza az igazi gondot. Volt olyan benzinkút, ahol szombaton 500%-kal nőtt meg a forgalom. A kormány szerint a pánikfelvásárlás oka elsősorban az, hogy az emberek látják a tudósításokat a benzinkutak körüli sorbaállásról, és maguk is gyorsan beállnak a sorba, nehogy benzin nélkül maradjanak.
Egy magát megnevezni nem kívánó kormánytisztviselő a 22-es csapdájából beszélt a Guardiannek: azzal, hogy intézkedünk csak növeljük a felvásárlási lázat, ha viszont nem csinálunk semmit, akkor elhúzódik a válság. Jelenleg a kormány négy-öt napos krízissel kalkulál.
A kormány gyorsan enyhített a szigorú bevándorlási szabályokon is: ideiglenesen 5500 külföldi kamion- és teherautó-sofőr kaphat munkavállalási engedélyt Nagy-Britanniában. Ezenkívül 5000 vendégmunkás jöhet a baromfifeldolgozó iparba, ahol attól tartanak, a munkaerőhiány miatt nem lesz elég pulyka karácsonyra. Ez túl kevés túl későn – mondja a kiskereskedők szövetsége, amely már a karácsonyi forgalom miatt aggódik.
A Guardian arra mutat rá, hogy nem kellett volna hazaküldeni az uniós kamion- és teherautó-sofőröket: a lap szerint nem önmagában a Brexit a probléma, hanem az az egyezmény, amelyet a brit miniszterelnök kialkudott Brüsszellel. Lett volna ugyanis más opció, amely lehetővé tette volna, hogy közelebb maradjunk az Európai Unióhoz, de Boris Johnson másképp döntött. Shapps közlekedési miniszter még a múlt hónapban is azt írta a konzervatív honatyáknak, hogy "ellenzem a külföldi teherautó-sofőrök alkalmazását Nagy-Britanniában". Most Boris Johnson kormánya már meggondolta magát, mert a válság rádöbbentette: uniós sofőrök nélkül a szigetország nem boldogul.
Képünk illusztráció
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.