szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hirtelen lehűléssel hozzák összefüggésbe a megnövekedett rendelésszámot.

"Elnézéseteket kérjük, a hirtelen lehűlés miatt a megrendelések száma meredeken megemelkedett, rengeteg időablak idő előtt elkelt, és nem tudtunk vele lépést tartani. Mindent megteszünk a kapacitásunk növelése és a késések elkerülése érdekében" - ez a szöveg fogadja a Kifli.hu ügyfeleit az élelmiszer e-kereskedelmével foglalkozó cég főoldalán.

A cseh Rohlik magyarországi leányvállalata, a Kifli.hu kizárólag online működő kiskereskedelmi rendszer, amely 2019 végén érkezett hazánkba, és a koronavírus-járvány idején sikerült berobbania, a lezárások idején jelentősen növekedni tudott. A cég vezetőjével a hvg.hu is készített interjút, ezt itt olvashatja:

Akiknek bejött a járvány: belestünk a Kifli.hu végeláthatatlan raktárába

Épp csak kinyitott Magyarországon a cseh hátterű netközért, a Kifli.hu, mikor beütött a járvány, megtízszerezve a rendelések számát. A pandémia azonban messze nem az egyetlen hajtóerő: a magyar élelmiszer-e-kereskedelemben még rengeteg potenciál van, a Kifli.hu-nál akár három számjegyű éves növekedéssel számolnak középtávon - mondta el a hvg.hu-nak Peter Klekner ügyvezető.


 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!