Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az olajholding azt szeretné, hogy minden dízelesnek jusson a termékből.
Továbbra is annyi AdBlue érkezik a Molhoz, amivel ki tudja szolgálni a lakossági igényeket, de a napokban tapasztalt tömeges felvásárlási hullám miatt 10-20-szorosára nőtt a kereslet – írta az olajvállalat szerdai közleményében. A Mol ezért korlátozza az AdBlue eladását, de a közfeladatot ellátó szerveket a készlet erejéig is korlátlanul kiszolgálja.
Az AdBlue az utóbbi napokban vált átmenetileg hiánycikké a teljes európai piacon a gázáremelkedés miatt. A Mol új korlátozása a nyerészkedési célú felvásárlást gátolja, ugyanis szerintük ez borította fel a piacot. A korlátozás értelmében egy tranzakción belül egy kanna AdBlue-t lehet vásárolni, tankoláskor pedig ötven liter a maximum kiadható mennyiség.
Az AdBlue-hiány Somogyban tapasztalható igazán erősen: ott több kúton is elfogyott a termék.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.