Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Literenként legalább 4–5 forinttal emelni kellene a jövedéki adót, hogy megfeleljünk az uniós előírásoknak.
A gyenge forint miatt hamarosan emelni kell az üzemanyagok jövedéki adóját – írja a Napi.hu. A lap szerint ez ugyan ellentmond annak a követelésnek, ami szerint a magas ár miatt pont, hogy csökkenteni kellene az adó mértékét, de a kormány keze meg van kötve.
Egy 2003-as európai uniós rendelet ugyanis előírja, a jövedéki adó minimumértékét, ez pedig
Az Európai Bizottság ugyan a hazai készletezési díjat is beleszámolja ebbe, hogy könnyítse a megfelelést, de a hazai jövedéki adók szintje nagyjából a 346 forintos euróárfolyamig volt rendben, amit azonban már tavaly márciusban meghaladott, jelenleg 360 forint körül alakul. A lap számításai szerint
a mostani árfolyamon a benzin literenkénti 124,145 forintos adóját (jövedéki adó + készletezési díj) több mint 5 forinttal, a gázolaj 114,233 forintos adóját pedig több mint 4 forinttal kellene emelni.
A lap megkeresésére, hogy emelik-e az adó mértékét, illetve ha nem, akkor nem tartanak-e a szankcióktól, a Pénzügyminisztérium nem reagált.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.