Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az európai autóipar lassú a hátrány ledolgozásában.
Az alkatrészek tekintetében Ázsiának és más térségeknek vált kiszolgáltatottá az európai autógyártás – hívta fel a figyelmet a Bosch egyik távozó vezetője, A német cég felügyelő bizottságának elnöke, az idén év végén leköszönő Franz Fehrenbach úgy vélte, hogy Európa a félvezetők és az akkumulátorok terén túlságosan függővé vált, márpedig az elektromos és önvezető autók korában ez a két legfontosabb alkatrész.
A német Frankfurter Allgemeine Zeitungnak adott interjúban rámutatott, hogy az európai autóipar lassú a hátrány ledolgozásában és a helyi kapacitások kiépítésében. Úgy vélte azonban, hogy ez nem a politika hibája, hanem a költségek optimalizálása miatt alakult így. A német cégek igyekeznek pótolni a kapacitásokat, a Volkswagen például 6 nagy akkugyárat épít partnereivel 2030-ra.
A Bosch – a világ legnagyobb autóalkatrész-beszállítója – pedig az idén nemrég bejelentette, hogy 1 milliárd eurós chipgyárat épít. A német vállalatnak ez az eddigi legnagyobb beruházása.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.