Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Azok is kapnak pénzt, akik december 31-ig nem nyilatkoztak a visszajáró pénzről, nekik a NAV az adóbevallásuk elkészülését követően soron kívül utal majd.
Február 15-ig minden érintett megkapja a családi adóvisszatérítést, a kormány 610 milliárd forintot fizet ki 1,9 millió embernek – mondta Varga Mihály pénzügyminiszter a TV2 reggeli műsorában pénteken Hozzátette: akik nem nyilatkoztak tavaly december 31-ig a nekik visszajáró összegről, azoknak az adóhatóság az adóbevallásuk elkészülését követően soron kívül utalhat majd. Azt mondta, hogy 161 ezer családnak kézbesítik postán a pénzt. Arra a felvetésre, hogy az ellenzéki vádak szerint az szja-visszatérítés, a 13. havi nyugdíj, és a 25 év alattiak szja-mentessége „megborítja” a költségvetést, azt mondta: „hát ne aggódjanak! Nem.”
Ehhez azonban nem árt hozzávenni azt, hogy a kormány a választások előtti nagy osztogatás-kampányát hitelekből finanszírozza. Erről korábban mi is írtunk.
A kormány hitelből fedezi a választási osztogatást, bár Orbán Viktor ezt tagadja
A nyugdíjasok még a választások előtt a teljes 13. havi juttatásra számíthatnak, a családosok pedig visszakapják a befizetett szja-t - ígéri a miniszterelnök. Minderre csak utólag lehet pénz, és ha bármilyen okból leállnak az uniós pénzek, nagyot ugorhat az államadósság.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.