Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Minimálisan növekvő forgalom mellett harmadával csökkent a Central csoport profitja, a vezérigazgató-helyettes eközben új termékek elindítását ígérte.
1,67 milliárd forint lett a Central Médiacsoport 2021-es adózott eredménye, vagyis jóval kevesebb, mint a 2020-as 2,4 milliárd forint – vette észre a Media1.hu az éves beszámolót.
A cég, amely egyebek mellett a 24.hu, a Nők Lapja és a Story magazin kiadója, az árbevételét egy kevéssel növelni tudta, 13,2-ről 13,3 milliárd forintra. A profitot teljes mértékben kiveszik a tulajdonosok – 68 százalékban Varga Zoltán, valamint hét kisebbségi tulajdonos – osztalékként.
Ezzel kapcsolatban a cégcsoport a hvg.hu-val utóbb közölte: „az osztalékot a tulajdonosok a cégcsoport hosszú távú finanszírozásának optimalizálására fordítják”.
Vági Róbert, a Central vezérigazgató-helyettese eközben a Kreatívon egy PR-cikkben arról beszélt, hogy több új terméket is terveznek elindítani, és most nincs olyan termékük, amelyet nem érdemes fenntartaniuk. A közelmúltban ez nem így volt, az Elle-t és a Cosmopolitant is eladták.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.