MI-ügynök a HR-osztályon: Mire figyeljünk?
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Felmérték, miként hat a szlovák autósokra az üzemanyagok drágulása: kicsivel többen vannak azok, akik kevesebbet vagy egyáltalán nem használnak autót, de van egy jelentős csoport, akik kifizetik a drágább benzint is anélkül, hogy megváltoztatnák a közlekedési szokásaikat.
A szlovákok 30 százaléka kevesebbet vezet mostanában, hogy spóroljon az üzemanyagon – mutatta be az Új Szó az AKO kutatóintézet felmérését. A reprezentatív kutatást június 7-e és 10-e között végezték, amikor a benzin átlagára 1,9 euró, vagyis 780 forint környékén mozgott. Szlovákiában a kormány nem avatkozott be semmilyen módon az üzemanyagok árába, ellentétben Magyarországgal – nincs is korlátozás a tankolható mennyiségben, ahogy nálunk van.
28 százalék válaszolta azt, hogy nem befolyásolta a közlekedési szokásait a magasabb üzemanyagár, kifizették úgy is, hogy nagyot drágult. 6 százalék pedig részben vagy teljesen tömegközlekedésre váltott.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Bár Magyar Péter szerint a Tisza-kormány erősen támaszkodna a hazahozandó uniós támogatásokra, a pártvezető által emlegetett 8 ezermilliárd forint forrás megszerzése biztosan kivitelezhetetlen.
Radványi Viktória a francia nagykövetség egyik ünnepségén találkozott össze a miniszterrel.