Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A MetLife-nak november végéig kell beszámolnia arról, hogyan javították ki a feltárt hibákat.
Ötmillió forintos fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a MetLife Magyarországi Fióktelepére a Magyar Nemzeti Bank – tudatta közleményében pénteken a jegybank. A MetLife-t azért bírságolták meg, mert jogszabályokat sértettek az ügyféltájékoztatásukkal és a panaszkezelésükkel is.
Az MNB vizsgálata szerint a MetLife nem megfelelően végezte el az igényfelmérést és hiányosak, egyes esetekben félrevezetők voltak az ügyfelek tájékoztatását elméletileg segíteni hivatott dokumentumok.
A jegybank hiányosságokra első sorban a biztosító a befektetési egységekhez kötött (unit-linked) életbiztosításai termékeinél bukkant. Komoly hiányosság volt például az, hogy a biztosítási igények felmérésére kialakított nyomtatványok és űrlapok az ügyfelek konkrét igényei azonosításra vonatkozó követelményeknek nem maradéktalanul felelnek meg. Valamint a biztosító volt, hogy nem értékelte kellő körültekintéssel az ügyfél által nyújtott információkat.
A vizsgálatnál bukott ki az is, hogy az életbiztosítási termékismertetőkből kötelező elemek hiányoztak, a biztosító korántsem adott teljes körű tájékoztatást az ügyfeleinek.
A jegybank a kiemelt információkat tartalmazó dokumentumokban is talált hiányosságokat, és nem megfelelő, félreérthető tartalmakat. Előfordult az is, hogy a biztosító nem minden alkalommal vett fel jegyzőkönyvet a szóbeli ügyfélpanaszokról, sőt, előfordult az is, hogy a panasznyilvántartásban sem rögzítette azokat. Voltak hiányosságok a telefonos panaszok esetében is.
A MetLife-t így az MNB kötelezte, hogy orvosolja ezeket a hibákat, erről a biztosítónak november végéig kötelessége beszámolni is a jegybanknak.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.