Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Már december 16-án elindul a Budapest–Kolozsvár–Budapest járat.
Az Aeroexpress Regional a tervezett jövő márciushoz képest korábban, már december 16-tól elindítja a Budapest–Kolozsvár–Budapest járatait a nagy érdeklődésre tekintettel – közölte a légitársaság. A két hónapos őszi tesztidőszak a vállalat szerint azt mutatta, hogy kiemelt fontosságú a két város közötti légi kapcsolat fenntartása, a járatok egészen február 15-ig elérhetőek lesznek hétfő-szerda-pénteken.
A légitársaság továbbra is tavaszra tervezi a Kárpát-medencei és regionális járatok indítását, az elképzelések szerint folytatódnak a debreceni és marosvásárhelyi összeköttetések, valamint további célállomások bevonását is tervezik. Tárgyalnak a nagyobb magyarországi és erdélyi repülőterek üzemeltetőivel – közölték.
A légitársaság alapító résztulajdonosa a 100 százalékban magyar tulajdonú BASe Airlines Zrt., amely 31 éve van jelen a piacon, emellett az alapítók között magánszemélyek vannak. Nemrég a hvg360 interjút készített az egyik tulajdonossal, Somogyi-Tóth Dániellel. Arról kérdeztük, miért alapít valaki a világválság kezdetén légitársaságot, és miért pont egy karmester-orgonista csinálja meg mindezt? Az interjú itt olvasható:
Hogy jut eszébe bárkinek légitársaságot indítani idehaza válság idején? - interjú az Aeroexpress alapítójával
Két és fél éve dolgoznak rajta, szeptember ötödikével azonban elrajtolt egy új magyar légitársaság, az Aeroexpress Regional. Gépeik az október végéig tartó tesztidőszakban Budapestet és Debrecent kötik össze Marosvásárhellyel és Kolozsvárral. Nem akarnak a nagy fapadosokkal versenyezni, egy teljesen új szegmenst céloztak be, és nagyon számítanak az államra is, hiszen felfogásuk szerint közszolgáltatást nyújtanak.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.