Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Újabb buszsávok a bevezető utakra, az M3-as miatti buszsávok bringasávvá alakítása, az autók kizárása az iskolákhoz vezető utcákból – ilyen és ehhez hasonló intézkedéseket javasolt 2023-ra a főváros számára a Levegő Munkacsoport. Ha a főváros is magáéve teszi ezeket az ötleteket, akkor lesz mibe belekössön a minden hasonló élhetőséget javító ötletre autósüldözést kiáltók kórusa.
Több, Budapest élhetőségét javító, az autós közlekedés alternatíváit segítő intézkedéssel állt elő a Levegő Munkacsoport, élve a Fővárosi Önkormányzat által biztosított lehetőséggel, hogy fővárosi civil szervezetként javaslatot tegyenek, mi szerepeljen a Fővárosi Közgyűlés 2023. évi munkatervében.
A civil szervezet közleményében emlékeztetett, hogy hiába fogadta el a közgyűlés már két éve Budapest Fenntartható Energia és Klíma Akciótervét – amiben célul tűzték az üvegházhatású gázok kibocsátásának 40 százalékos csökkentését 2030-ig –, még nem történt sok lépés ennek teljesülése érdekében ezért azt is javasolják, hogy a Közgyűlés fogadjon el éves kibocsátási célértékeket és ezek elérését lehetővé tevő intézkedéseket, utóbbiakra is vannak ötleteik, amik leginább a fővárosi közlekedés átalakítását célozzák, így azt javasolják például, hogy
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.