Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Hatalmas átalakulásokat vár Michael O'Leary az európai légi közlekedésben.
Nem kispályázott a Ryanair vezérigazgatója, amikor arról beszélt, milyen felvásárlásokat tart lehetségesnek az európai légiiparban. Michael O’Leary a Euronews cikke szerint egészen vad jóslatokig ment el: szerinte a következő három-négy hónapban a Lufthansa megveheti az Alitaliát, aztán a TAP a BA-IAG-hoz kerülhet, majd a BA vagy az Air France felvásárolhatja az easyJetet, végül a Lufthansa megveheti a Wizz Airt.
Természetesen ezeknek a jóslatainak egyelőre szinte semmi alapja nincsen, és az sem meglepő, hogy a saját cégét kihagyja az ötletelésből.
O’Leary arról is beszélt, hogy a magasabb kamatokkal a Ryanair jól jár, mert a saját flottájának legnagyobb része a saját tulajdonában van, miközben más európai fapados légitársaságok a repülőik többségét lízingelik, vagyis többet fizethetnek ezek után.
Arról is beszélt, hogy hiába nagy az infláció Európa legtöbb helyén, az emberek nem a repülésen akarnak spórolni. És mivel eközben a légitársaságok kapacitásai korlátozottak, a fapados viteldíjak nőhetnek idén nyárra.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A választásokra megnyithatják az egykori Vizoviczki-birodalom ékkövét, az Event Hallt, de a Demeter Szilárd vezette vagyonkezelő alapítvány által ígért grandiózus fejlesztés elmarad, inkább kiadták gebinbe az Óbudai-szigetet. Íme a nyilvános tendereztetés nélkül kiválasztott bérlő tervei a sziget déli felére.
Éves szinten akár 2 milliárd forintra is rúghatnak majd a kártérítési költségek – árulta el a HVG kérdésére a vasúttársaság.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.