Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nem eléggé svájci már a közismert csoki a logójához.
Meg kell változtatni a Toblerone csokoládé csomagolását, miután az amerikai tulajdonos részben Svájcon kívül termeli azt - írja a 444 a Bloomberg híre alapján.
A 115 éve gyártott édesség papírján a Matterhorn hegycsúcs látható, ez azonban svájci nemzeti jelkép, és törvény - a Svájciság Törvénye - szabályozza, hogy csak Svájcban gyártott termékeken szerepelhet.
A márkát birtokló Mondelez azonban a termelést Szlovákia fővárosába, Pozsonyba telepíti át, így elveszíti a jogát a Matterhorn használatára. Az ikonikus háromszög alapú hasábokra azonban nem a Tátra, hanem egy stilizált, közönséges hegy kerül majd a Mondelez szerint.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.