Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Fülöp Attila gondoskodáspolitikáért felelős államtitkártól kérnek segítséget azok a magyarországi idősotthonok, amelyeket nonprofit szervezetek és alapítványok működtetnek.
Létükért küzdenek az idősotthonok, van, ahol a gázszámla a két és félszeresére nőtt – számolt be róla a Népszava. A lap szerint a helyzet súlyosságát jól mutatja, hogy a Szociális Munkások Magyarországi Egyesülete, valamint 32 egyesület vagy alapítvány együttesen küldött levelet Fülöp Attila gondoskodáspolitikáért felelős államtitkárnak.
A szervezet azt szeretné elérni, hogy egységesen, a gondozási napok számához igazítva, a rezsiköltségek fedezésére állapítson meg kiegészítő támogatást az idősotthonok számára a kormány. A probléma ugyanis az, hogy a nonprofit szervezetek és az alapítványok nem pályázhatnak ilyen támogatásra. Pedig van olyan hely, ahol a gázszámla a korábbi 1 millió 60 ezer forintról 2 millió 770 ezer forintra nőtt.
De az infláció miatt magasabb áron tudják csak beszerezni az élelmiszereket és a tisztítószereket is. Mindez annak ellenére jelent problémát, hogy a lakók magasabb díjakat fizetnek.
Van olyan intézmény, ahol a napi gondozási díj 7900 forint, de ahhoz, hogy nullára jöjjön ki, 10-12 ezer forintra lenne szükség.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.