Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Ladát gyártó orosz Avtovaz bejelentette, hogy május végétől kötelező szabadságra küldi az alkalmazottakat, mert beszállítók híján nem tud működni a termelés.
Komoly válságba került az Avtovaz autógyártó cég - írja a Spiegel az Interfax hírügynökségre hivatkozva. A cég alkatrészbeszállítói ugyanis befejezik 2023 tavaszán a szállítást a Ladákat is gyártó üzembe, így az Avtovaz úgy döntött, hogy május végével az összes alkalmazottat három hét kényszerszabadságra küldi. Eredetileg július végén állították volna le három hétre a gyártósorokat, de az alkatrészhiány miatt már most is nehezen lehet zökkenőmentesen biztosítani a termelést, így a szünetet két hónappal előbbre kellett hozni.
A cég, amelyet az orosz állam tavaly vásárolt meg, arra panaszkodott, hogy a korábbi beszállítói szerződéseket a partnerek felbontották. Az autóipar a nyugati szankciók által az egyik leginkább sújtott szektor az orosz gazdaságban.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Megváltozhatott az ukrán elnök álláspontja Trump és Putyin Alaszkai találkozója előtt.
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Ezért a tervezettnél korábban újraindulhat a forgalom a vasúti csomópontban.
A Lidl egyelőre nem kapott hivatalos értesítést erről.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.