Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A MÁV közleménye szerint eddig a 3-as metró felújítása miatt nem kellett fizetni, ám a felújítási munkálatok véget értek.
A Nyugati pályaudvar és Ferihegy között közlekedő feláras vonatok InterCity-minőségű vonatrészei, kocsijai ismét csak a szükséges felár megváltásával vehetők igénybe 2023. július 1-jétől, szombattól – jelentette be közleményében a MÁV.
A korábban bevezetett felármentesség a felújított, és elmúlt hetekben átadott M3-as metró rekonstrukciója alatt enyhítette az okozott kényelmetlenségeket. Emellett több mint négy éven át lehetett Budapest-bérlettel igénybe venni a ceglédi vonal fővárosi szakaszán valamennyi vonatot.
2023. július 1-jétől, szombattól ezek a kedvezmények megszűnnek. A Budapest-bérletek a továbbiakban csak a személy-, a zónázó-, az InterRégió-vonatokon és a szegedi Napfény InterCity-vonatok felármentesen igénybe vehető részében használhatók fel utazásra, a feláras vonatokra a Budapesten belüli utazáshoz felárat kell váltani a menetjegy mellé – áll a vasúttársaság közleményében.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az elektromos járművek terjedésével az akkumulátorgyárak már bevették Európát, de sürgősen gondoskodni kell az akkuhulladék feldolgozásáról is. A becslések nagyon rövid időn belül mennyiségi ugrást jósolnak.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.