Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A 4iG Nyrt. tulajdonában lévő más országokban található mobilszolgáltatásokhoz hasonlóan a One nevet fogja viselni.
Korábban is szóltak hírek arról, hogy jelentős átalakulásra számíthatunk a Vodafone Magyarország menedzsmentjében és névváltozásra is számíthatunk. Csütörtök este írtuk meg, hogy Bányai Tamás az Epic Malta mobilszolgáltatótól érkezik a Vodafone élére, amely a közlemény szerint mostantól a One nevet fogja viselni.
A 4iG Nyrt. vállalatcsoporthoz tartozó Vodafone márkaváltáson is keresztül fog esni, amiért ezentúl a Mohamed ElSayad a társaság új kereskedelmi stratégiai igazgatója fog felelni.
A közlemény ElSayadról szóló név és feladatismertetőjében olvashatjuk: a Vodafone a jövőben One márkanéven fog szerepelni Magyarországon.
Két másik országban is hasonló nevet kaptak a cég mobilszolgáltatásai, például az albán One Telecommunications, vagy a korábban Telenor Montenegro néven futó, most már One-ra keresztelt szolgáltató.
A 4iG Nyrt. 2023 első félévére vonatkozó jelentés szerint, jelentősen növelte árbevételeit, és javította eredményességét is, amihez hozzájárult a trásaság átalakulása is. Az előző év hasonló időszakához képest 118,5 százalékkal, azaz 266,2 milliárd forintra nővelte nettó árbevételeit, adózott eredménye pedig 7,8 milliárd lett.
A közlemény hozzáteszi, a társaság adózás előtti jövedelme tavaly 1,7 milliárd forint volt és továbbra is a növekedésen fog dolgozni. Ennek érdekében megkezdték a haza és nemzetközi működés és a cégcsoport tulajdonában lévő vezetékes és passzív mobil-infrastruktúra felülvizsgálatát is.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.